Ahad, 19 Jun 2011

lame sudah...

hey ur..square..ur right..~~
.haahah...my br0 favourite song...
love u bro...
hello...n assalamualaikum...
lame sudah ku x post pape an2...
yela mane tak nye...mood nak menaip x sampai2 hingga aini...
ok..x de la pape sgt..cume aini ase sunyi sgt kat umah...
bOOOOriIIIngggggg..!!!!!
yela, sume da stat kije..aku ni tanam anggur jek kije 4 bulan nie...
entah masak kew x anggr aku nie..haishh..
my big bro lak da brtolak ke kL... dulu mase aku tanam anggur
ade gak share ngan dy...hahaha..means..dy pn duk umh gak...
skunk da dpt kije kat sane da pindah sane dah 2 ary lpas..huhuuhu...
sedey giler kowt...even aku x la baek sgt ngn dy..tp sibling an x putus kemane2 pn...ttp rase
kehilangan walaupn da terbiase b4 dis...huhuhuhu...idup bersendirian di rumah agam(agam kew) sungguh membosankan hidup upenye...tp ape pn..wish u luck my bro..even ko x tau wujudnye blog aku nie..hahahha...
aku doakan ko sentiase selamat n jaga diri dowh..tu kL dowh..bkn kg lagi...hahaha...
k sume...salam...
mcm nk pose dis week...ermmm....
(PIC: entah ler..pape pn..i luv my sibling more then my lovers)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan