Ahad, 5 Jun 2011

alamak...terjumpe dy la plak...

salam...
ak nie...nape la 2,3 hari nie...asyik teringat+terpikir dy jek..
nak kate kitowng ni couple x gak..yela kitowang ni same gendernye...mak aii...
ape kene mengene ngn tajuk ko dowh..x pham...
hahaha...cam nie...aku bwu terjumpe blog sowng nie..means si DIA la an...
mai aku cite kit sal dy ek...
simple jek la..kowang bukan tau pn...
1) mula2 knl kat ipta terhbat di malaysia where aku studi skunk...
2)mula dgn senyuman
3)kwn2 bese jek cam rmai2.
4)enth cam ne ley rpat giler cam x ley dipisahkan..smpai da owng kate kitowng ni..teettt....
5) dia bagi smthing wat aku lalai kpd studi...(bkn drunk,pil2 pape k..)
6)studi aku dah stat twun menjunam hampir2 kene dismmis...
7)aku di pndah kan ke tempat laen
8)stop be a best frenz with dia..
9)menyesal smpai skunk..even da abis sem pn..

p/s:KALAU LA AK X KNL KO DULU...ALANGKAH BERSYUKURNYA...

erm..td pas godek2 fB...terjumpe la fb si dia nie..
.perghh..mmg hati da bengkek jek teringat mase dulu2 tu...
tp sbor2...sekali dy ade blog la an..
erm...aku lyan r tgk2 dy ade kutuk aku x..
tp
aku agak terase gak r 1,2 post yg dy wat..erm...
watever...nak komen..ti dy ckap
"mind ur own business ok"
so, conclusionnye...
baek x yah layan sgt owng cam nie...x jmpe lg baek dr jumpe kot...
btul kate2 ulamak2 islam tentang sahabat..

"berkawan dgn perniaga wangi-wangian dgn sndiri wangian tersebut berada bersama kita"
tul kew ayat aku tuh..tp lebih kuwang cam tu la ayat nye...but ok..
i take that as my experience in my life...
hopefully in da future aku x meet someone like dat again...amin...
k lah..salam...
subhanallah...subhanallah...subhanallah...
View Image
pic: maksud dy aku pn x tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan