Isnin, 30 April 2012

alhamdulillah

salam...
aku tengah tggu turn toilet ni..yelah..bila dah 1 rumah duduk beramai2...
cam gini la gaya nye...
nasib universiti ni x letak
 nombor untuk masuk toilet cam kat bank tuh....(gilerrr gembakk)...
aku alhamdulillah....
sihat n masih hidup tenang n selesa....
n yang lagi aku bersyukur 
aku dapat tawaran degree...alhamdulillah...
ermm....
selama 2 bulan duk sini
sume ok, selesa, tenang, lect ok, kwn2 baru...
everything is perfect n syukran ya allah...
sebenarnye, baru abis cuti mid term
semalam my dad call me,
dy kate aku dapat 
surat untuk aku pergi temuduga...
aku kat WHATT..!!!
cam unbelieveble an..
skunk, aku tawakal jew kat Allah...
sbb aku nak balik kG bukan nye senang, 
makan masa, duit, pengorbann n laen2....
semoga, allah bg hint ape yg perlu
aku lakukan...
haish..KONFIUSS.....
k lah, nak cau luh....solat la...
wasalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan